lauantai 28. elokuuta 2010

kiitos


RuusuLiisalle kiitos tästä!

Seitsemän sekalaista asiaa minusta...
  1. Minua surettaa jo nyt, että kun muutamme pois Turusta, en voi enää ajaa förillä joen yli.
  2. En pidä siitä, kun suihkun jälkeen jalkapohjiin tarttuu hiekkaa ja pölyä.
  3. Olen ujo ja esiintymiskammoinen, mutta kun olen opettajana luokan edessä, kaikki arkuus katoaa.
  4. Olen huono pilkkusäännöissä. Edellistä lausetta mietin kauan ja päätin sitten olla välittämättä. Asia tulee selväksi, vaikka pilkut ovat väärillä kohdilla. (No tietty opena oon sitten tosi tarkkana näiden kanssa)
  5. Olen käsiala-neurootikko. Joskus kirjoitan luentomuistiinpanot uudestaan, jos käsiala näyttää kamalalta. (Käsialan ei kuitenkaan tarvitse olla siistiä. ) Myös paperin ja kynän täytyy olla tietynlaisia. Mieheni kirjoittaa vain ja ainoastaan tikkukirjaimilla ja se on minusta aika hassua.
  6. En ymmärrä mitään talousasioista..Ja tästä syystä suhtaudun niihin kai liiankin huolettomasti.
  7. Aikaisemmin en seurannut urheilua ollenkaan. Nykyään tiedän jo jotain. Minusta se on kiva, että J on vähän kiinnostunut minun sisustus-, neulomis- yms puuhista ja minä voin jutella ja vähän seuratakin urheilua hänen kanssaan.

Tämä pitäisi nyt antaa seitsemällä bloggaajalle eteenpäin, mutta en osaa millään päättää. Siispä annan tämän kaikille blogeille, joita luen. Kaikki ihania ja kauniita, piristätte jokaista päivääni, Kiitos!


4 kommenttia:

  1. Mihin te muutatte!? Ettekai kauas, kun ei olla edes ehditty vielä treffata?!

    VastaaPoista
  2. minja, ei me vielä kolmeen vuoteen muuteta minnekkään :) ehditään hyvin treffata! Minkäslaisella kulkuvälineellä teille päin pääsee?

    VastaaPoista
  3. Bussilla sieltä suoraan tai sitten Saloon junalla ja sieltä bussilla :)

    VastaaPoista
  4. minäkin ihmettelen noita tikkukirjaimilla kirjoittajia, eikö se ole hirveän
    H I D A S T A ?

    VastaaPoista