maanantai 9. maaliskuuta 2009

maanantai

Olin viikonlopun kotikonnuilla. 
Näin ystävää ja pikku-ystävää. Tietysti mamia, isiä ja siskoja. Näin myös rakkaan isotätini. Söin ihan liikaa herkkuja, suolaista ja makeaa. Nauroin ja puhuin taas suuni kuivaksi. Join teetä ja kaadoin sitä pöydälle. Konttasin maassa. Olin kuolassa. Nukuin oudosti.
avIomies ei ollut mukana, kun oli kipiänä. oli siis myös ikävä, vaikka kivaa olikin.

sunnuntaina muru tuli asemalle vastaan, koti oli siisti ja puhdas (toisin kuin nyt, olen täystuho), ja mikä ihaninta sain sydänleivoksen. se oli niin söpö, että epäilin sen maistuvan kamalalta, mutta leivos oli ehkä parasta mitä olen koskaan syönyt.

tänään on ihmetyttänyt ja suututtanut moni asia. 
- miksi jotkut on niin tyhmiä, inhottavia, idiootteja tai muuten vaan epämukavia ihmisiä?
- miksi olen joskus niin tyhmä, inhottava, idiootti ja muuten vaan epämukava ihminen?
- KELAn mielestä minulla on liikaa rahaa.
- saamattomuus

moni asia on myös ilostuttanut
- sain kesätöitä
- sain kesätöitä
- sain kesätöitä
- tein MAFYKE-ennakkotehtävät, vähemmän hommia loppuviikoksi
- paahtoleipä
- simo frangen
- regina:puutarhatrilogia
- saappaat
- sauna




3 kommenttia: